Säljes

torsdag 27 oktober 2011

Kul med kladd...

Som jag tjatat om tidigare så har jag lixom tappat gnistan lite, men är ändå sugen på att grejja : )
Fick ett kort av mamma i dag som jag gillade massor och va bara tvungen att göra en LO av det. Men HUUUUR??? Jo ja satte i gång å kladda bara : ) Stämpla, mista, maska, akrylfärg och shabloner. Blev kanske inte såååå vackert men kul va det. Lekfull LO Åsa som är med på bilden och jag har varit vänner i 29år faktiskt.
Bilderna är usla, måste verkligen köpa mig en kamera : /


Har försökt fota lite glimmer och beffekter, gick väl sådär...




I övrigt är jag fortfarande inte bra från min förkylning, host host host.

Tack för titten : )
Kram på er alla!!!

På återseende............

12 kommentarer:

  1. Visst är det härligt befriande att kladda:) Tack för dina ord hos mig.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. terapikladd :) love it. jag har precis kladdat klart ett litet kort. älskar att bara släppa lös, det blir så mycket känsla då!

    gillar taghållaren!!

    SvaraRadera
  3. Tack för titt och kommentar ;)

    Undrar hur du menar när du skriver att du är förvånad att "den" fortfarande finns kvar? Finns det en mirakelkur?

    SvaraRadera
  4. Kanon kladdat=) skönt att du ändå håller på lite så kommer nog gnistan tillbaka. Ibland kan det ta lite tid bara. Krya på dig! kram

    SvaraRadera
  5. Svar: För ett drygt år sen trodde jag att jag var ensam, men tyvärr är vi mååååånga! Ha´ en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. tackar för kommentaren. Hemligheten med silkclay ;) är att pressa ner den i en vacker form och sen vänta ett par dar :)den tar superlång tid på sig att torka om den ligger i en form.

    SvaraRadera
  7. Ser ju jättehärlig ut trots ditt kladd :)
    Visst är det väl underbart att ha så gamla kära vänner...
    Trevlig helg / Kram kram

    SvaraRadera
  8. Härligt kladd, fint:)
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Beautiful Annelie and such a wonderful layout! I love the touch of sparkle in the background. Hugs, Chris x

    SvaraRadera
  10. Så fantastiskt snyggt kladd,
    härliga färger.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  11. Supercoolt! Jag gillar den massor.
    Hoppas du blir helt frisk snart
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. så läckert det blev :D
    härligt med kladd.. gillar vingarna

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!