Säljes

fredag 11 juni 2010

Två Magnolia kort

Jag envisas med mina kort trots att jag inte är så bra påt. Men d tar sig lite för varje kort. Att d ska va så svårt då. Nån mer som har samma problem?

Den här Magnolia stämpeln är ju bara föööör söt!!!


Va konstiga färgerna ser ut på det här kortet då?
Hm, ja ja den får bli me ändå. Jag håller på med ett mini album som verkar ta hur lång tid som helst, men sååå kul. Ska fortsätta med det i dag. Vilken tur att det regnar, eller?
På återseende......

3 kommentarer:

  1. Håller med, den översta stämpeln var ju jättesöt. Fina kort:)
    Ha det gott!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Åh, jag tycker också att det är svårt att få till kort!! Eller nu har det lossnat lite för mig, men det tog sin lilla tid... och än finns det massor att lära! Men vad snyggt album och korten är med fina!!Kram

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!